پیام دبیر علمی کنگره

۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۰۹:۱۴

نوشته شده توسط هادی غضنفری هادی غضنفری در شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۰۹:۱۴

به نام آنکه هستی، نام از او یافت

اساتید، پزشکان، متخصصان،پژوهشگران ، صاحب نظران، دانشجویان و کارشناسان ارجمند و معزز

 خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران  را توفیق داد تا  مقدمات برگزاری  پانزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با محور اصلی "نقش آزمایشگاه در تشخیص و پیگیری بیماری­های کودکان و نوزادن "  با اهداف عمیق تر و پویاتر در راه پیشرفت و سربلندی کشور برای روزهای 5 لغایت 8 بهمن ماه سال 1402 و با شرکت شخصیت های دانشگاهی و علمی کشوری و بین المللی در محل بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی و برنامه ریزی   نماید. شایان توجه است که با گسترش و تعمیق تجربه پذیرش مسئولیت آزمایشگاه های تخصصی در بیمارستان ها و مراکز دولتی مرتبط و همچنین برگزاری هفت دوره تکمیلی و دانش آموختگی بیش از  80 نفر و در حال تحصیل بودن  بیش از 40 نفر از متخصصان رشته های علوم پایه بالینی ، مسئولیت تعداد قابل توجهی از آزمایشگاه های تشخیص پزشکی بر عهده متخصصین علوم پایه پزشکی در سراسر کشور به دانش آموختگان  رشته های مختلف علوم پزشکی  سپرده شده  است . از این روی جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران تصمیم دارد با برگزاری کنگره ها ، گرد هم آیی ها ،کارگاه ها و با بهره گیری از  دیگر روشهای هم اندیشی ،  زمینه گسترش  ارتباط بین آزمایشگاه و بالین در حوزه های تخصصی را فراهم آورد  . بدین وسیله از همه شما فرهیختگان و اندیشمندان حوزه های متنوع علوم پایه پزشکی و بالینی دعوت می شود تا همچون همایش های سالیان گذشته با  حضور ارزشمند خود در این رویداد بزرگ علمی و به منظور  برگزاری هر چه با شکوه تر و پربارتر  آن، پژوهش های خود که حاوی دستاوردها و مطالب اصیل و بدیع باشد از طریق وبگاه همایش به نشانی(https://isacl.congressapp.ir) ارسال فرمایید.  

  همانگونه که ذکر شد  این همایش با هدف پیشبرد مرزهای دانش، طرح مشکلات و  همچنین ارائه راه حل ها برای تعامل مؤثر، کارا و پایدار آزمایشگاهیان و همکاران بالینی، شناساندن اهمیت پیوند میان آزمایشگاه و بالین و تقویت  راه های  ارتباطی میان این دو، بررسی تجارب نحوه مدیریت بخش های تخصصی مراکز بهداشتی و درمانی ،ارائه پژوهش ها در حوزه طراحی، بی نیاز کردن کشور از محصولات وارداتی  و تولید روش های جدید تشخیص بالینی، کمک به تشخیص بیماری ها، کنترل و پایش آن  و ارزیابی نیاز های واقعی و روز مره  همکاران بالینی در موضوع تخصصی کودکان برگزار می گردد. منتظر مشارکت و همراهی گرم و سازنده همه سروران گرامی در ایام قبل و روزهای برگزاری کنگره هستیم. 

با سپاس

دکتر محمد جواد رسائی

دبیر علمی کنگره

 

مسئولین همایش

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

5
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (1)

  • د
    دکتر فرنوش جاراللهی ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۰

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اساتید برگزارکننده این همایش علمی بزرگ از آنجا که بحث پیوند آزمایشگاه و بالین در این کنگره مطرح است، جای طرح مشکلات شنوایی در کودکان و مسائل و معضلات آنها را در این کنگره خالی دیدم. امیدوارم که در رویدادهای بعدی فرصتی برای

ارسال یک دیدگاه