اطلاعیه بسیار مهم: نحوه ثبت نام و کسب امتیاز بازآموزی و گروه های هدف در سامانه آموزش مداوم

۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۱:۰۱

نوشته شده توسط هادی غضنفری هادی غضنفری در سه شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۰۱

اطلاعیه مهم:  به اطلاع متقاضیان محترم دریافت امتیاز بازآموزی در پانزدهمین کنگره آزمایشگاه و بالین می رساند، برای کسب امتیاز بازآموزی در سامانه آموزش مداوم بایستی اقدامات زیر بترتیب انجام شود:

1-  ورود به وبسایت پانزدهمین کنگره آزمایشگاه و بالین به نشانی www.isacl.congressapp.ir و ثبت نام و پرداخت هزینه (حق عضویت ) کنگره  در حساب کاربری

2-  ورود  به سامانه آموزش مداوم به آدرس www.ircme.ir و فقط ثبت نام در برنامه با عنوان " نقش آزمایشگاه در تشخیص و پیگیری بیماری های کودکان و نوزادان" با کد شناسه: 208712 و مجری: جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران

توجه مهم 1: بدیهی است افرادی که فقط در وبسایت آموزش مداوم ثبت نام نموده اما در  وبسایت کنگره ثبت نام و هزینه ثبت نام (حق عضویت ) را در حساب کاربری پرداخت نکرده باشند، بعد از کنگره امتیاز بازآموزی به آن ها تعلق نخواهد گرفت.

توجه مهم 2: امتیاز بازآموزی کنگره تنها به گروه های هدف در سامانه آموزش مداوم تعلق می گیرد. لذا شرکت کنندگانی که فقط درخواست امتیاز بازآموزی دارند بایستی جدول گروه های هدف امتیاز بازآموزی کنگره را در انتهای همین پیام مورد بررسی قرار داده و پس از آن نسبت به ثبت نام  و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

توجه مهم 3: با توجه به اینکه هزینه اعلامی توسط مرکز آموزش مداوم برای حتی فقط امتیاز بازآموزی بالاتر از هزینه درنظر گرفته شده توسط کمیته برگزاری برای حضور در کنگره است، لذا هزینه دریافتی برای شرکت کنندگان چه عادی و چه متقاضی امتیاز بازآموزی تا ساعت 24 دوم  بهمن ماه ، 500 هزار تومان بوده و پس از آن تا زمان کنگره 600 هزار تومان خواهد بود.

توجه مهم 4: امتیاز بازآموزی برای دانشجویان کاربردی ندارد و نیازی به ثبت نام در سامانه آموزش مداوم ندارند!!!

توجه مهم 5: دانشجویان و افراد دارای مقاله با پرداخت هزینه 250 هزار تومان می توانند تا ساعت 24 دوم بهمن ماه ثبت نام کنند و پس از آن تا زمان کنگره 300 هزار تومان خواهد بود.

توجه مهم 6: اساتید دارای مقاله (غیر از اعضای پنل و کمیته داوری) در صورتی که متقاضی امتیاز بازاموزی باشند بایستی هزینه 500 هزار تومانی را پرداخت نمایند. 

توجه مهم 7: اعضای پانل، تیم داوری  و تیم اجرایی کنگره از پرداخت هزینه کنگره (حق عضویت) معاف هستند. اما متقاضیان امتیاز بازآموزی از این گروه هم بایستی ثبت نام (و نه پرداخت هزینه) را در هر دو وبسایت کنگره و آموزش مداوم  انجام دهند.

 

کمیته برگزاری کنگره

 

جدول_گروه_های_هدف_امتیاز_بازآموزی  

 

اخبار

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

1
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (8)

  • ز
    زهرا یوسفی ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۵۸

    سلام. با توجه اینکه بنده بدلیل پذیرش مقاله، ۲۵۰ تومن جهت ثبت نام پرداخت کردم‌‌. الان که متقاضی امتیاز بازآموزی هستم، چگونه باقیمانده این مبلغ را پرداخت کنم؟!!!

    • م
      محسن عارف نژآد ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۰۹:۳۷

      با سلام تماس دبیرخانه کنگره برای رفع مشکل پاسخگو نیست پوستر من موضوع میکروبشناسی است متاسفانه در قسمت هوش مصنوعی طبقه بنئی شده است من هیت علمی هستم و نیازی به گوهای اموزش مداوم ندارم ایا باید برای گواهی حضور هم 500 تومان پرداخت کنم یا فقط حق ثبت نام ؟

    • ز
      زهرا یوسفی ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۷:۱۵

      لطفا بفرمایید اساتیدی که دارای مقاله هستند و حق عضویت ۲۵۰ تومنی را پرداخت کردند و الان جهت امتیاز بازآموزی باید ۵۰۰ تومن پرداخت کنند، چگونه تفاوت این مبلغ واریزی و مبلغ ۵۰۰ تومن را پرداخت کنند؟

      • ا
        ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۶

        با سلام. لطفا در زمان کنگره به میز ثبت نام اعلام فرموده و مابقی هزینه را پرداخت نمایید تا امتیاز بازاموزی بعد از کنگره تعلق گیرد.

      • ا
        ا.ا ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۰۲:۴۸

        با سلام لطفا امتیاز بازآموزی را برای کارشناس ارشد رشته های علوم پایه پزشکی نیز در نظر گرفته شود.

        • ا
          ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۰۷:۰۶

          سلام. ضمن عرض ادب و احترام به همه دوستان محترم شرکت کننده گروه های هدف کنگره بطور واضح منتشر گردید تا دوستان با اگاهی نسبت به کسب امتیاز بازآموزی اقدام نمایند.

        • ک
          کاربر سایت ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۰۹:۳۳

          سلام، پیام سیستم این بود 18 و 19 دی ماه تایم دقیق ارائه ها رو مشخص می کنید و روی سایت میذارید، اما هنوز چیزی من روی سایت پیدا نکردم. اگر ممکنه زودتر اقدام کنید که ماهایی که شهرستان هستیم هم بتونیم برنامه ریزی کنیم.

          • ا
            ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۱۰:۲۶

            سلام. دوست عزیز و بزرگوار. تایم روزانه ارایه خلاصه مقالات تغییر نخواهد کرد و در وبسایت اعلام شده است بنابراین اگر قصد برنامه ریزی دارید روز ارایه مشخص است. کدهای ارایه مقاله نیز تا ساعات دیگر مشخص خواهد شد.

          • پ
            پرستو ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۰۹:۴۱

            با سلام اگر وجه ثبت نام برای تمام نویسندگان تک تک پرداخت شود گواهی ارائه میگردد یا فقط برای ارائه دهنده و نویسنده مسول ؟ تشکر

            • ا
              ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۴۵

              سلام. روال صدور گواهی برای فرد ارایه کننده مقاله است. افراد دیگری که اسم آن در مقاله امده است، درصورتیکه متقاضی دریافت گواهی باشند بایستی ثبت نام و هزینه کنگره را واریز کرده و در زمان کنگره از تیم اجرایی درخواست صدور گواهی نمایند که تا بعد از کنگره برای آ

            • س
              سیما شاه محمدی فرید ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۱:۴۲

              با عرض ادب و احترام من در وبسایت کنگره ثبت نام کردم و ۵٠٠ هزارتومان بابت حق عضویت واریز کردم الان که می‌خوام تو سامانه آموزش مداوم هم ثبت نام کنم ۵٢٠ تومن برای ثبت نام میخواد آیا این هزینه علاوه بر ۵٠٠ هزار تومان حق عضویت باید پرداخت شود؟

              • ا
                ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۴۲

                سلام. پرداخت هزینه در سامانه اموزش مداوم بسته شده است و فقط شما آنجا ثبت نام می کنید.

              • ح
                حمیده ساسانیان ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۸

                با سلام من کارشناس علوم ازمایشگاهی هستم مبلغ شرکت در کنگره برای بنده اگر تمایل به گرفتن گواهی اموزش مداوم داشته باشم به چه میزان هست ، توضیحات ارائه شده شفاف نمیباشد . مبلغ واریزی برای مدرک دکتری و کارشناس یکسان هست؟

                • ا
                  ادمین ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۰۳:۳۶

                  سلام. اگر لیسانس علوم آزمایشگاهی هستید هزینه پرداختی شما 250 خواهد بود.

                • ش
                  شیوا ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۲۲:۱۴

                  سلام آیا امکان شرکت در کنگره بصورت غیرحضوری با کسب امتیاز وجود دارد؟

                  • ا
                    ادمین ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۰۵:۲۹

                    سلام. لطفا به آدرس ایمیل hd.ghazanfari@gmail.com پیام بدهید.

ارسال یک دیدگاه